În conformitate cu OUG 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul, doar cu plata taxelor poștale de returnare, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului, fără penalitați și fără invocarea vreunui motiv.
În cazul in care Cumpărătorul renunță la cumpărare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu să returneze produsul exact în starea în care i-a fost livrat, adică în ambalajul original, nefolosit, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat și în perfectă stare de funcționare. În cazul în care nu sunt îndeplinite aceste condiții, Cumparatorul NU are dreptul să solicite rambursarea prețului. Returnarea produsului se va face catre sediul SC Ram Lotus Group SRL, pe cheltuiala exclusivă a Cumpăratorului. Rambursarea prețului către Cumpărător nu se va face înainte de primirea produsului și confirmarea emisă de SC Ram Lotus Group SRL că acesta este în ambalajul original, nefolosit, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat și în perfectă stare de funcționare. Dacă returnarea produselor se poate face doar parțial atunci se va proceda la diminuarea valorii rambursului în funcție de lipsurile constatate.
Anularea comenzii
1. Dacă expedierea produselor nu a fost încă făcută
În cazul în care expedierea nu a fost făcută, cumpărătorul poate renunța la o comandă fie anunțând telefonic, fie prin email, fără costuri suplimentare.
În cazul în care comanda a fost deja plătită, contravaloarea ei, mai puțin comisioanele și taxele percepute de bănci pentru cele două tranzacții, se va returna cumpărătorului.
2. În cazul în care comanda a fost deja expediată
În cazul în care comanda a fost deja expediată și cumpărătorul renunță la ea, acesta va suporta cheltuielile de transport (tur - retur) aferente, iar din contravaloarea comenzii ce se restituie cumpărătorului, se vor reține eventuale comisioane și taxe bancare survenite la achiziția inițială și la restituire.
Așa cum am menționat mai sus - conform O.U.G. 34/2014, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate online, în termen de 14 zile calendaristice, dacă produsul returnat este în ambalajul original și în aceeași stare în care a fost recepționat.
Nu acceptăm returnarea produselor desfăcute sau desigilate, care prezintă modificări fizice de orice fel, care nu pot fi repuse în vânzare. Produsele returnate trebuie să prezinte eticheta originală și toate accesoriile aferente, să nu aibă urme de utilizare, de deteriorare sau uzură. Nu acceptăm coletele trimise către noi cu plată ramburs sau pentru care plata transportului este la destinatar.
Ce nu poate fi returnat
Conform O.U.G. nr 34/2014, nu pot face obiectul returului:
· produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
· produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
· produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expiră rapid;
· produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (ex. săpunuri, uleiuri esențiale, cosmetice ș.a.m.d.).
Cum se procedează?
Returnarea se poate face în termen de 14 zile lucrătoare de la primire, în urma unei înștiințări scrise (prin email) ori folosind formularul de retur disponibil în contul client, fără penalități și fără invocarea unui motiv, taxele de transport fiind achitate de client. Clientului i se va restitui în cont bancar contravaloarea produsului returnat în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la momentul primirii de către vânzător a coletului cu produsele returnate.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe acelasi card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
Notificarea scrisă prin care cumpărătorul anunță vânzătorul cu privire la decizia de retur, trebuie să conțină date privind numele, numărul de telefon, adresa de email, numărul comenzii, data efectuării comenzii, produsele pe care dorește să le returneze, data primirii coletului și măsurile care se doresc a fi luate:
· înlocuirea cu un alt produs de același fel sau
· înlocuirea cu un produs diferit sau
· restituirea sumei aferente.
În cazul în care au fost trimise produse care nu corespund specificațiilor de pe site sau au fost trimise greșit sau la alt volum decât cel comandat de client, cumpărătorul trebuie să anunțe www.ritualaromas.ro în scris într-o perioadă rezonabilă de maxim 48 de ore de la livrare și le poate returna fără a suporta taxele de expediere. Magazinul se angajează să înlocuiască produsele trimise greșit cu unele conforme sau să restituie suma achitată inițial de client în termen de 14 zile de la data primirii returului.
Clienții sunt rugați să fotografieze coletele care nu le parvin în stare bună și să întocmească împreună cu curierul un proces verbal în care să specifice neregulile constatate, înainte de a refuza pachetele respective.
În cazul în care clientul constată lipsa unor produse din colet sau erori în factura ce le însoțește ori cumpărătorul găsește în cutie, produse sparte/ desigilate/ deteriorate - trebuie să reclame deficiențele constatate în scris sau telefonic în termen de 48 de ore de la primirea pachetului/facturii. Nerespectarea termenului de 48 de ore duce automat la diminuarea valorii sumei pe care o putem rambursa în cazul în care se solicită returul comenzii. Nu putem lua în considerare reclamațiile sosite după perioada rezonabilă de 48 de ore, dacă aceste reclamații se referă la lipsuri / produse sparte ori deteriorate dar vom încerca de fiecare dată, în mod amiabil, să oferim clienților cea mai bună rezolvare pentru problemele pe care ei le semnalează.
Dacă în colet au fost puse în mod eronat și alte produse decât cele comandate de client, acesta este rugat să informeze www.ritualaromas.ro și este exonerat de plata contravalorii lor, precum și de plata cheltuielilor de retur aferente.
În cazul în care produsele returnate fac obiectul unei reclamații privind calitatea lor, produsele vor fi inspectate de către vânzător și dacă în urma inspecției nu se constată diferențe organoleptice sau de altă natură față de descrierea produsului din magazin, rambursarea contravalorii va fi refuzată. Înainte de a reclama calitatea unui produs, cumpărătorul are obligația de a citi descrierea acestuia din magazin, întrucât unele produse pot prezenta în mod natural sedimente sau mirosuri care pot fi considerate dezagreabile, dar care nu constituie probleme de calitate.
Nu putem controla modul în care cumpărătorii depozitează și manipulează produsele cumpărate, de aceea nu vor fi luate în considerare reclamații legate de calitatea produselor care au fost păstrate în condiții neconforme sau care au fost folosite în alt mod decât cel recomandat pe site ori conform bunelor practici pentru tipul de produs selectat.
--------------------------
Returul coletelor livrate prin sistemul Easybox.Procedura simplificată.
În cazul in care ai ridicat un colet dintr-un locker Easybox și dorești să returnezi unul sau mai multe produse, procedura simplificată este urmatoarea:
1. Ne scrii pe adresa noastră de email despre intenția de retur prin Easybox și incluzi următoarele informații: - numele de pe care s-a efectuat comanda,
- numărul de telefon,
- numărul comenzii,
- data efectuării comenzii
- data primirii coletului
- produsele pe care dorești să le returnezi
- măsurile care se doresc a fi luate:
· înlocuirea cu un alt produs de același fel sau
· înlocuirea cu un produs diferit sau
· restituirea sumei aferente (vezi nota mai jos despre metodele de ramburs)
- starea produselor care se doresc a fi returnate:
· intact
· desigilat
· utilizat
Suplimentar vom aprecia si o scurtă expunere a motivelor returului precum și alte comentarii pe care doriți să le adăugați.
Notă (important): În cazul în care plata s-a făcut online pe site-ul www.ritualaromas.ro și plata a fost acceptată, rambursarea se poate face direct pe cardul cu care s-a făcut plata.
In cazul în care plata s-a efectuat cu cardul la pachetomatul Easybox atunci rambursul se poate face doar prin transfer bancar. Te rugăm să incluzi în email-ul către noi și
- datele contului bancar pentru returnarea contravalorii comenzii.
2. Din Aplicatia Sameday intri pe link-ul de retur și urmezi pașii.
3. Atunci cand returul este acceptat de catre noi, poți preda coletul la orice easybox oricând, programul este non-stop.
4. De îndată ce coletul ajunge la noi, și este verificat în conformitate cu politica noastră de retur, vom proceda la rambursarea fondurilor.