1. Cum folosesc un cupon de reducere?
Poți să introduci un cupon de reducere valabil în două moduri:
1. După ce ai adăugat în coș toate produsele selectate, accesezi Coșul de cumpărături și cauți zona pentru cuponul de reducere în partea stângă, jos, ca în imagine:
Completați codul si apoi dați click pe APLICĂ. Reducerea va apărea în sumarul de plată doar dacă ați introdus un cupon valabil. Nu puteți folosi mai mult de un cupon la o singură comandă.
2. Dacă ați accesat deja FINALIZEAZĂ COMANDA puteți introduce un cupon de reducere în zona care apare imediat sub totalul de plată.
Completați codul si apoi dați click pe APLICĂ. Reducerea va apărea în sumarul de plată doar dacă ați introdus un cupon valabil. Nu puteți folosi mai mult de un cupon la o singură comandă.
Dacă nu este meționat altfel pe cupon, de regulă, un cupon sau un cod de reducere poate fi folosit de un client o singură dată și doar în perioada de valabilitate.
2. Am finalizat o comandă, însă plata cu cardul a fost refuzată. Ce pot să fac?
Există mai multe motive pentru care o plată cu cardul poate fi refuzată. Cele mai frecvente sunt:
În funcție de eroarea returnată, puteți reîncerca plata, puteți folosi un alt card sau puteți salva coșul de cumpărături și să reveniți ulterior.
De regulă, în astfel de situații, comanda ajunge la noi însă figurează ca "Neplătită". Ne puteți contacta pentru a încerca o soluționare a comenzii la adresa de email ori folosind formularul de contact de pe site.
3. Am finalizat o comandă însă am constatat că există diferențe între suma reținută pe card și valoarea comenzii. Ce pot să fac?
În eventualitatea, foarte improbabilă, că există discrepanțe între suma procesată pe card și valoarea comenzii, nu aveți de ce să vă faceți griji, noi folosim un sistem avansat de monitorizare a plaților și vom proceda la remedierea acestei situații si restabilirea sumelor corecte. Dacă suma reținută pe card este mai mare, vom rambursa în cel mai scurt timp sumele colectate eronat. Ne respectăm clienții și nu ne dorim nici macar un leu în plus, încasat nejustificat.
4. Care este cea mai eficientă metodă de a contacta magazinul?
Vă rugăm să ne adresați orice întrebare la adresa de email ori folosind formularul de contact de pe site. După caz, noi vom răspunde prin email sau telefonic, cât mai curând, de regulă în 1-2 zile lucrătoare.