Metode de livrare:
1. Livrare la domiciliu prin curier
2. Livrare la Easybox
3. Ridicare personală
1. Livrare la domiciliu prin curier
Livrarea la domiciliu se realizează cu ajutorul partenerilor noștri GLS, Sameday. Serviciul preferat pentru livrarea la domiciliu este GLS. Durata de livrare este de 1-3 zile lucrătoare. În cazuri excepționale (de ex. în perioada sărbătorilor) livrarea poate dura pâna la 7 zile lucrătoare.
Prețul livrării începe de la 18.90 Ron și se poate modifica în funcție de greutatea totală a coletului sau dacă există kilometri suplimentari. IMPORTANT: Pentru comenzile a căror valoare totală depășește suma de 250RON livrarea este gratuită!
Optiunea Livrare gratuită se va activa automat în coșul de cumpărături atunci cand totalul comenzii depășeste suma de 250 de lei.
Lucrăm deasemenea și cu Fan Curier, Cargus sau DPD; iar pentru servicii de livrare internaționale - FedEx.
Ce faci dacă nu ești acasă în ziua livrării?
Știm că abia aștepți să intri în posesia produselor comandate. Este posibil să nu fii acasă atunci când ești căutat de către curier. Fii fără griji – ai următoarele opțiuni:
Daca livrarea se face cu GLS, in ziua livrarii vei primi primesti un mesaj SMS/Email in care ti se comunică intervalul orar în care se va face livrarea precum si datele de contact ale curierului și ale serviciului clienti in caz că dorești să schimbi data livrarii.
- Dacă ești contactat de curier și nu ești prezent la adresa selectată, îi poți solicita reprogramarea livrării pentru ziua următoare;
- Dacă ai selectat o adresă greșită de livrare, poți trasmite curierului noua adresă ori ne poți contacta pe email, telefonic sau cu ajutorul formularului de contact de pe site.
Daca nu raspunzi la telefon sau nu esti gasit la adresa de livrare, curierul va returna coletul in depozitul local și vei fi avizat despre incercarea de livrare nereusita(email/SMS). In acest caz, poți suna la numerele indicate in mesajul de avizare ori in mesajul de livrare si poti solicita o data de livrare viitoare.
In mod automat, dacă nu transmiți informatii noi curierului, se va face o noua incercare de livrare la un interval de 2 zile lucrătoare de la prima încercare nereușită.
Ce faci dacă coletul a sosit deteriorat/desfăcut/cu produse lipsa, sparte ori deteriorate?
În situația, puțin probabilă, în care coletul a ajuns la destinație avariat / desfăcut / cu produse lipsă, sparte, deteriorate, vă rugăm să ne semnalați, în scris, cât mai repede posibil, dar nu mai mult de 48 de ore de la primirea coletului, deficiențele constatate la adresa de email contact@ritualaromas.ro. Faceți fotografii din care să reiasă cât mai clar problemele constatate și deasemenea, dacă deficiențele sunt vizibile imediat, cereți curierului să întocmească un proces verbal în care să fie descrisă cât mai complet și mai corect situația. Cu cât există o documentare mai temeinică, dovedită, a problemei semnalate, cu atât noi putem soluționa mai repede.
2. Livrare la Easybox
Ce este Easybox?
Easybox este un serviciu de curierat detinut de Sameday prin care produsele dorite sunt livrate într-un locker securizat, disponibil non-stop în peste 3000 de puncte de ridicare la nivel național.
Ce este aplicatia Sameday?
Dacă dorești să utilizezi serviciul Easybox este recomandat sa foloseși și aplicația Sameday disponibilă atât in Apple Store cât și pe Google Play.
Avantajele aplicatiei sunt:
- Urmărește livrarea coletului în timp real
- Plătește rambursul cu cardul direct în aplicație
- Extinde termenul de păstrare la easybox cu până la 7 zile
- Redirecționează comanda în livrare la adresă către oricare easybox
Inregistrarea in aplicația Sameday se face cu număr de telefon și email, pentru a primi notificări despre comanda livrată de noi este necesar ca numărul de telefon folosit pentru comandă să fie același cu cel înregistrat în aplicație.
Dacă ai deja instalată aplicația Sameday dar ai folosit un alt numar de telefon atunci când ai plasat comanda pe site, nu vei primi notificări în aplicație referitoare la stadiul livrării.
Mai multe informații despre aplicația Sameday găsești aici.
Condiții de livrare la Easybox
Se pot livra în easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii. Eligibilitatea produselor poate fi verificată în pagina de produs sau în coșul de cumpărături;
Plata se face doar cu cardul astfel:
1. Online pe site în momentul plasării comenzii (de preferat)
2. In aplicația Sameday la primirea codului de ridicare a coletului.
3. Direct la pachetomatul Easybox dupa scanarea codului de ridicare primit pe email sau în aplicatia Sameday.
Cardurile contactless sunt, de asemenea, acceptate la easybox. Unele easybox-uri nu permit plata cu cardul la livrare, iar, pentru acestea, în coș va fi disponibilă doar plata cu cardul online;
Durata de livrare la easybox este de 1- 4 zile lucrătoare. În cazuri excepționale (de ex. în perioada sărbătorilor) livrarea poate dura pâna la 7 zile lucrătoare.
Ce trebuie să faci pentru a beneficia de serviciul de livrare la Easybox.
Adaugă produsele în coș, completează adresa de livrare și selectează serviciul de livrare Easybox.
Dacă ai selectat opțiunea de livrare Easybox, se va deschide o fereastră cu harta cutiilor Easybox disponibile în jurul adresei indicate de tine pentru livrare. Selectează opțiunea dorită. Prețul NU se va modifica în funcție de opțiunea aleasă.
Cât costă livrarea la Easybox
Costul livrării la Easybox este de 14.99 RON pentru coletele de pana la 1 kg si crește automat odată cu greutatea coletului (2 RON per kg extra). IMPORTANT: Pentru comenzile a căror valoare totală depășește suma de 250RON livrarea este gratuită.
Optiunea Livrare gratuită se va activa automat în coșul de cumpărături atunci cand totalul comenzii depășeste suma de 250 de lei.
Când este de preferat sa folosești Easybox
Livrarea către Easybox este de preferat atunci când nu există o persoană prezentă la adresa de livrare care să preia coletul în intervalul orar 8-18.
Cât timp ai la dispoziție pentru a ridica produsele din Easybox
Când comanda ta ajunge la easyboxul selectat, vei primi un cod QR prin e-mail și un cod PIN prin SMS. Deasemenea vei fi notificat in aplicația Sameday dacă o folosești.
IMPORTANT: In practică, mulți clienți ne spun că NU primesc codul PIN pe SMS ci doar pe email, de aceea noi recomandăm să menționați în comanda dvs o adresa de email validă si activă și să descărcați aplicația Sameday în care să vă înregistrați cu același număr de telefon indicat în comanda plasată la noi pe site.
De la momentul sosirii coletului în Easybox ai la dispoziție 36 de ore indiferent dacă este zi lucrătoare sau weekend.
În mesaj vei primi și informațiile despre intervalul de timp în care comanda ta va fi disponibilă pentru a fi ridicată de la Easybox.
Scanarea codului QR sau introducerea codului PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentului în care se află produsele tale.
Ce faci dacă nu poți ridica comanda în cele 36 de ore de staționare la Easybox.
In situația in care nu poți ajunge la Easybox în timp util, poti ruga o persoană de încredere să se deplaseze în locul tău folosind codul QR pentru ridicare.
Dacă folosești aplicația Sameday, poti cere, o singură dată, o extensie a perioadei de stationare cu până la 5 zile în funcție de nevoile tale.
Ce faci dacă nu ai ridicat comanda de la Easybox
Daca nu poți ridica, în termen, comanda, aceasta se va întoarce în depozit. În cazul în care ai achitat-o, îți vom restitui automat banii în contul din care ai efectuat plata, mai puțin valoarea transportului. La finalul termenului de ridicare, este posibil ca prețul să sufere modificări, iar produsele să nu mai fie disponibile.
Dacă încă îți dorești produsele, va fi necesar să faci o nouă comandă.
Atenție: Dacă nu ai achitat în avans comanda atunci suntem nevoiți să înregistrăm pierderea costurilor cu transportul și ne rezervăm dreptul de a refuza comenzile tale viitoare folosind metoda de plata cu ramburs. (vei putea comanda doar cu plata anticipată cu cardul direct pe site). Avem rugămintea să apreciați corect disponibilitatea dvs de a ridica coletul atunci când plasați o comandă sau să folosiți metode alternative de a intra în posesia coletului. (de ex. prelungirea staționării cu ajutorul aplicației Sameday).
Ce faci dacă coletul a venit deteriorat/desfăcut/cu produse lipsa?
În situația, puțin probabilă, în care coletul a ajuns la destinație avariat / desfăcut / cu produse lipsă, sparte, deteriorate, vă rugăm să ne semnalați, în scris, cât mai repede posibil, dar nu mai mult de 48 de ore de la primirea coletului, deficiențele constatate la adresa de email contact@ritualaromas.ro. Faceți fotografii din care să reiasă cât mai clar problemele constatate și deasemenea, dacă deficiențele sunt vizibile imediat, faceți fotografii chiar în fața pachetomatului Easybox de la care ați ridicat coletul avariat. Cu cât există o documentare mai temeinică, dovedită, a problemei semnalate, cu atât noi putem soluționa mai repede.
3. Ridicare personală
Această opțiune este gratuită și este vizibilă doar clienților care au adresa pe raza județului Constanța și care se pot deplasa la adresa punctului nostru de lucru din Agigea, strada Lucian Blaga nr 1A, Camera 1.